Intézményünk a felnőttképzési tevékenység minőségének folyamatos javítása céljából– az eddigi értékekre építve – a hatályos 58/2013. (XII. 13.) NGM rendelet 2.§ (1) pontjában meghatározott minőségbiztosítási keretrendszernek megfelelő minőségbiztosítási rendszert működtet, melynek során a Menedzsment:
Az intézményvezetés minden szakmai képzésére vonatkozóan kitűzi a képzés megvalósulásra,- a „beiskolázottak lemorzsolódásra”, – a szakmai vizsgaeredményre, valamint a képzésben résztvevők elégedettségére vonatkozó minőségi célokat, – és a képzés befejezésekor – az információs rendszeren keresztül – az értékelést eljuttatja a Felnőttképzési Hatósághoz.
( Minőségbiztosítási dokumentum )
1. Az alábbiakban felvázolt Minőségbiztosítási rendszerünk jól tükrözi a tudatos, folyamatosan kontrollált képzésszervezést, a képző minőségi munkavégzésre törekvését.
Célja: azoknak az intézményi folyamatoknak, ill. a folyamatok sorrendjének és kölcsönhatásának kijelölése, melyek a képzésben résztvevő felnőttek elvárásainak megfelelnek, és az intézmény Minőségpolitikájával összhangban álló eredmények eléréséhez szükségesek,- ideértve a képzéssel kapcsolatos dokumentumok, szerződések, – tananyagok és taneszközök kezelésére vonatkozó eljárásokat, valamint a képzéshez szükséges egészséges és biztonságos, a mindenki számára egyenlő hozzáférést biztosító környezet megteremtését is.
2. RENDSZER ÁBRA
A felnőttképzés minőségirányítási rendszere ( a rendszer folyamatai közötti kölcsönhatás )
KÉPZÉSMEGVALÓSULÁS
A képzésekkel összefüggő, jellemző statisztikai és minőségi mutatói
Az elmúlt 18 év alatt felnőttképző intézményünk ismertté, elismertté vált. Képzéseinken résztvevő kb. 12.000 fő:
Kb. 3.500 jelentkező szerzett intézményünkben középfokú OKJ-szerinti bizonyítványt.
A képzésben résztvevők 70 %-át a Település Önkormányzatok, munkáltatók iskolázták be „un. munkahelymegtartó állami támogatással”- és kb. 30 % -ot a Munkaügyi Hivatalok támogattak, „finanszíroztak” munkaerőpiaci uniós forrásokból.